nu kommer allt

Ja nu kommer allting. Skolarbete först och främst. Räknar med att jag får jobba hemma varje dag i matteboken framöver för det går så fort fram. Jag förstår ju, det är inte det som är problemet, det är bara att jag behöver mer tid. Min hjärna känns som en snigel som kämpar sig fram på en landsväg. Det kommer en vagn med hästar som springer i 100 km/h, med min mattelärare som håller i tyglarna, och kör över stackars snigeln med sina: "Jaha, du är bara här. Då får du jobba lite hemma då". Jaja...Sådär. Färdigklagat.

Idag var det "Baskien-möte" (låter väldigt seriöst) och vi pratade lite om nästa återträff... Viktor och Annie hade börjat planera, men de behövde en tredje person. Vi lottade. Efter som ingen som blev utlottad kunde/ville så sa jag att jag kunde tänka mig det. Det slutade med att lottningen fortsatte tills det var mitt namn på lappen. Nu är det bara att försöka få till satt Johan kan skjutsa oss när vi ska storhandla inför tacobuffén och så ska man klura ut vad man ska ha på sig...tips någon?


image94

image96

image97


Kommentarer
Postat av: Annie

He will ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback