jultomten har fått nojan

Har precis varit på lillasysterns musikal.. jätteduktig var hon (och alla andra), man blev stolt! Den heter Jultomten har fått nojan och handlar om att jultomten ersätter tomtenissarna med robotar.. ganska rolig faktiskt.

Igår var jag på "Linje Lusta" på Stadsteatern med Nathalie. Den var inte alls som jag väntat mig. Den var väldigt bra, Helena Bergström i huvudrollen.. hon är ju helt otrolig! Allt växlade hela tiden mellan tragik och komik. Man visste aldrig vad som skulle hända. Såg nog den otäckaste scenen jag någonsin sett på teater i en scen mellan den manlige huvudrollen och Helena Bergströms roll.  Intressant historia och inte tråkigt en enda gång. Jag kan verkligen rekommendera den här, till alla som är det minsta intresserade av teater.

Imorgon är det fredag, det ska bli hur skönt som helst. Och på lördag kommer mamma hem från Sydafrika. Ska bli skönt att ha en andra förälder hemma...stackars pappa har haft det jobbigt den här veckan haha!
LINJE LUSTA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback