julsånger, matteplugg och friskis & svettis

Dagen började med att jag vaknade i god tid, hade mycket tid på mig att äta frukost och kom i lagom tid till bussen. En helt stressfri morgon helt enkelt. Så som det borde vara varje dag. Tyvärr var jag helt sjukt trött, och då hjälpte det inte att jag hade geografi på morgonen direkt... men sen var det engelska och där piggnade jag till lite. Vi hade ingen mentorstid så jag, sara och frida åt lunch och övade "Heal the world" och träffade tjejerna som arrangerar hela cirkusen. De var jättetrevliga och gillade vårat uppträdande.
                      Efter lunch hade vi kör. Efter kören åkte jag till Sollentuna centrum för att kolla om det fanns julkonsert-biljetter kvar. Ringde pappa som skulle komma och köpa. Medan jag väntade gick jag runt och tittade på kläder jag kan ha på söndag. Jag hade nämligen tänkt att bara köra på den gamla vanliga julkonsertklädseln MEN man fick inte vara för mycket svart... så det blir att inhandla något... hittade en klänning på lindex för 249 kr som var väldigt fin.. vi får se, ska ta en tur till Kista imorgon och leta vidare.
               Pappa kom, vi köpte biljetter, vi la tassarna på 9 stycken så nu finns det tyvärr bara 3 stycken kvar till kvällsföreställningen, alla musikare!!
                 Kom hem, åt middag, pluggade matte och sedan åkte jag till Friskis och Svettis för första gången i mitt liv faktiskt, för att pröva på. Det var jättekul. Dit ska jag absolut gå igen. Det dåliga med dagen var att jag tappade bort min ena vante... det är andra gången på ca 3 veckor!
Kom hem, duschade, pluggade klart matten, pluggade tillochmed på lite grann det läraren ska gå igenom imorgon för att spara tid. Imorgon kanske jag hinnar räkna alla tal, håll tummarna!

Imorgon har jag 3 lektioner, sen ska jag till Kista och sen ska jag gå på Linje Lusta på stadsteatern med Nathalie
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback