Il mio weekend

I lördags var jag hemma hemma hemma. Gick knappt utanför dörren. Bakade muffins, och de blev ju väldigt goda måste jag säga.... får lägga ut receptet här snart för det är så gott så att jag känner att det vore skamligt att inte dela med mig av det :D

Idag pluggade jag lite italienska. Vi har inte mittkursprovet förrän nästa måndag, men jag vill börja tidigt :) Resten av dagen spenderades i Upplands Väsby med fika i Väsby centrum, film och middag hos Nattis :) En mycket trevlig söndag, jättemysigt!

Förresten ska jag tipsa om en tesort som är min favorit. Jag drack den jättemycket i somras i Värmland, och sen glömde jag bort att köpa den hemma i Sollentuna. Men igår handlade mamma hem den :D  "African Rooibos" (tror jag det stavas). jättejättegod! pröva!

nu är det nog sängdags, lång dag imorgon, med Matte B och Geografi på schemat!!
hejdå


Kommentarer
Postat av: karolin

roibos är jättegott! men min favorit är nog chai, har du provat det?

Postat av: Lovisa

nä det har jag inte men då ska jag göra det:)

2007-11-19 @ 14:04:42
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: Frida

oooh noooo!!! african rooibos är den enda tesorten alla i min släkt (inkl. jag) hatar! xD men roligt iaf.

ang. listan lite längre upp; räknas verkligen "alladeles mörkt" som ett väder? ;P och tack för att du påminde mig om att jag måste ladda ner alla dreamgirls-låtar :)

2007-11-21 @ 08:45:59
URL: http://fridays.blogg.se
Postat av: Loorven

frida: va?? omg, visste inte att det gick att ogilla den XD

NÄ det klart det inte gör:P det jag menade mer var att det är alldeles mörkt = går inte riktigt att se vad det är för väder.. om det ska va så noga :P

2007-11-21 @ 16:53:11
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback