hej hopp

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Dansen! som alltid
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Åt frukost
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Satt precis här där jag sitter nu.
Det sista du sa högt?
"ok"
Det senaste någon sa till dig:
"Jag går ner"
Vad ha du druckit idag?
apelsinjuice, vatten, varm choklad
Vad var det senaste du åt?
En stor morot efter middagen
Vad var det senaste du köpte?
Ett par vantar från HM
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Blå
Vad är det för väder hos dig nu?
Helt mörkt.
Godaste glassmaken?
Choklad såklart... på stockholms glasshus har de riktigt mörk choklad "caribbean chocolate" tror jag den heter, pröva den om ni är där!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Hm... inte kärlek kanske, man ser ju bara utsidan vid första ögonkastet - men attraktion!
Sover du tungt?
och hur vet man det? jag vaknar iallafall inte under natte, så jag antar det:)
Drömmer du mardrömmar?
Inte ofta, men på senare tid har det blivit fler. Ofta med ormar och spindlar inblandade. USCH
Trivs du med ditt jobb?
Har inget jobb, men jag trivs med skolan :D
Favoritklädsel?
Just nu, stickade strumpbyxor, kjol/klänning, kofta
Favoritlåt just nu?
Precis just nu är det Listen med Beyoncé
Vad ser du om du tittar till höger?
Pennburk, vägg och ett hörn av en tavla
Vad gör dig glad just nu?
Musik!
Vad ska du göra härnäst? 
Kolla lite på TV
Höger el vänsterhänt?
högerhänt
Humör just nu?
Bra, glad, trött
Favoritgodis?
Choklad!
Kläder just nu?
stickade strumpbyxor, grå kjol, linne, munktröja med en massa noter på
Sommarplaner?
Åka till Baskien igen och hälsa på los amigos :D annars umgås med kusinerna
Hur många kuddar sover du med?
Två
Spelar du ngt instrument?
Piano och gitarr
Morgon eller nattmänniska?
vet inte haha, nattmänniska antagligen
Vad är viktigast för dig?
Kompisar, familj
Är du kittlig?
JA!
Snarkar du?
Har gjort, inte längre
Stjärntecken?
Vädur
Äckligaste insekten?
Harkrank!
Stökigt el välstädat?
Välstädat definitivt!!
Längtar du mest efter just nu?
helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback