bara en lektion kvar nu...

Dagen började med att jag sov lite längre än vanligt , 10 minuter, men ändå. Börjar misstänka att mobilen inte ringer ibland - och det låter ju som värsta ursäkten, men jag har aldrig förut varit med om att jag har stängt av alarmet i sömnen - det är ju läskigt! Problemet uppstod sen jag kom hem från New York - kanske har med jetlag att göra, borde kanske sova mer = gå och lägga mig tidigare.

Lite smått frustrerad och inte riktigt redo för en måndag, kom jag till skolan och hade italienska först. Helt okej, det är inte svårt så det rullade på. Jag och Elin gick till datorstugan i pausen, och skrev ut hennes schema. Nästa lektion var spanska, steg 5 nu. Rätt bra gupp verkar det som :)

Yeho nu hittade jag Mariam vid daorn snett mittemot haha!

Efter spanskan, lunch med fia, sandra och några till. Vi gick till musiksalen och övade "heal the world" som vi ska sjunga på vita bandet-konserten på scandic star hotel den 2:e december. Första lektionen i Matte B sen, läskig grupp. Bara folk från media och el typ. Och så jag. Läraren verkar helt okej iallafall. Vi behövde bara hämta ut böckerna vid bokförrådet och sen slutade vi. Efter det var det Geografi, också nytt för den här perioden. Läraren var inte där. Så det blev håltimme istället :) plus att lektionen imorgon är inställd vilket innebär sovmorgon till 10:25 :D

ajuste! Nu vill jag att alla bloggläsare (även om det inte är så många haha) håller tummarna för min lillebror Martin som är i Nässjö för tillfället, på uttagning till ungdomslandslaget i bandy. Om han kommer med ska han få spela VM i Ryssland!!:D:D *stolt*

Snart engelska.....

och ikväll är det dans, åh vad jag längtar!:D

Kommentarer
Postat av: Annie

Klart jag håller tummarna :P
Någon man känner som du läser spanska steg 5 med? ;)

Postat av: Lovisa

Viktor och Sara till exempel! har inte så bra koll på alla än:P

2007-11-19 @ 16:57:52
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: S

I vilket lag spelar din brorsa bandy (det är utebandy antar jag)? :)

2007-11-19 @ 19:29:27
URL: http://sandrocas.blogg.se
Postat av: Sandra

JAg satt o lyssnade på heal the world när jag kom hem o försökte sjunga med i vår stämma! Det gick mindre bra rent av väldigt dåligt.. kommer typ inte ihåg den.. :/ fast det blir kanske bättre när vi kan träna alla tillsammans! :D

2007-11-19 @ 21:51:27
URL: http://s4ndra.blogg.se
Postat av: Lovisa

sandrocas: det är utebandy japp:) i helenelund
sandra: äsch då den e enkel, de fixar vi hur lätt som helst:) vi kommer vara grymma!

2007-11-19 @ 23:07:38
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback