back in the game...

Semestern är över men jag är fortfarande i någon sorts times-square-äta-ute-varje-kväll-Rent-musikal-bubbla... "without you" går på repeat i hjärnan och jag kan inte sluta sjunga på den.

Började dagen med spanskaprov, kursprov och det var läsförståelse (gick bra) och skriv. Var ganska trött så fantasin var bristvara, men jag tror det gick bra ändå. Fick reda på att jag slapp göra hörförståelsedelen i kursprovet som jag missade i måndags :D känns skönt

Italienska efter det, var en helt okej lektion trots mina tunga ögonlock. Ganska roligt faktiskt.

Nu skulle jag egentligen haft religion, men idag är det debatt på resurstiden istället så ingen religionslektion. Saknaden lyser med sin frånvaro :D

Nu kom Anne och Sara, bye bye!!

Kommentarer
Postat av: Frida

ojoj du behöver alltså inte göra hör? jag ska göra läs och skriv mañana. :/

Postat av: Annie

Ja, vi kom och störde dig i bloggskrivandet ;)

2007-11-07 @ 18:23:29
URL: http://annie90.blogg.se
Postat av: Lovisa

haha närå ni kom o förgyllde min håltimme ist :)

2007-11-07 @ 22:22:59
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: Micaela

åhh,"without you" den är bland mina favorit låtar faktist Lovisa xD

2007-11-12 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback