a sailors wife had chestnuts in her lap..

Idag var det hur svårt som helst att komma upp. Kanske var för att jag hade svårt att sova igår, kände av tidsskillnaden till New York tydligt. Men jag tog mig upp iallafall och kom i tid till bussen.
På engelskan fick jag reda på att vi ska spela upp en del ur Macbeth och berätta om Shakespears tragedier. Väldigt udda språk märkte man när man läste igenom replikerna (se titeln).
Läraren var inte där, så vi gjorde det vi behövde ha gjort och slutade sedan. Eftersom min religion var inställd så hade jag 4 timmar hål... åkte hem, åt lunch och nu sitter jag här och tittar på bilder på oss från utbytet som ligger uppe på den baskiska skolans hemsida..

Nu ska jag gå och öva på min låt till sånggruppen, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Julia

and munched and munched and munched

haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback