we all have our downsides...

Idag har varit en sjukt dålig dag. Fast jag kan ändå inte skylla på någonting. Jag har bara haft så otroligt tråkigt och inte känt för att göra någonting. Men men.... nu är jag lite gladare:)
tagit på mig jeansen och funderar på om jag ska ta en promenad med kameran snart:)

Igår var det iallafall valborg och den firades hemma med familjen, några kompisar till familjen och syrran m familj. Det var roligt. Lite läskigt bara vid tegelhagselden, det var någon som slängde i ett fyrverkeri i elden så att det sköts rakt ut på en liten tjej. Ingen aning om hur det gick med henne, men det var lite läskigt...
Vickan vann 4 nallar och alla var typ likadana haha, det är liksom inte så att hon direkt behöver fler gosedjur. När vi sett klart på brasan och spelat på alla lotterier så gick vi hem till oss och åt lite ost o kex o sånt... kollade på fyrverkerierna från studsmattan, väldigt bra utsikt:D edgar tyckte det var lite läskigt eftersom det såg ut som att fyrverkerierna kom emot oss så jag fick hålla om honom haha, så sött:D

räknade ut att sommarlovet börjar om 21 skoldagar för mig (och frudden)... fast för mig kanman nääästan säga att den börjar den 17:e (istanbul) för efter den resan är det typ bara 10 dagar kvar till brighton:D ojojoj....

ha det bra

Kommentarer
Postat av: Frida

skulle du inte till hagaparken?

Postat av: Lovisa

nope, det blev inte så till slut.

2007-05-01 @ 19:55:02
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: Frida

Tusan, kunde ju jag stannat hemma

2007-05-02 @ 02:03:20
URL: http://fridays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback