löööördag

Idag vaknade jag klockan halv 11. Läste lite naturkunskap och gick upp och åt frukost. Sen cyklade jag till Kista på min opumpade cykel och kom hem med ett par väl behövda shorts och en godispåse. Mötte pappa vid OKQ8 och pumpade däcken på cykeln. Sen åkte jag hem och nu har jag och min lillasyster lagt fram olika outfits till mamma (ska göra det till pappa också snart) som ska på mingel ikväll:D Har förut haft uppfattningen om att min mammas klädstil inte är den bästa, men vi hittade ganska många snygga saker i hennes garderob.

I torsdags var jag och tittade på först Edgars teaterföreställning. E ville inte vara med så teaterläraren fick ta över hans roll (som verkade vara ganska stor med många repliker så jag förstår verkligen varför han var nervös). Men det var roligt att titta på iallafall:) En massa duktiga människor i min ålder, t.ex en kille som vunnit SM i improvisationsteater, han var jätterolig haha. Och en annan kille som dansade till Dirty Diana av Michael Jackson, alla var superduktiga. Efter det var det dags för en till teaterföreställning, nämligen Calle Flygares uppsättning av "Bernardas hus". Mötte upp Nattis, Matilda och Malin vid centralen och sen sprang vi till Calle. Vi hann. Det var roligt att se, även om det bara var 2 av de som jag gick med som spelade. Men Malwina var också i publiken:D jättekul att träffa alla igen. Vi stannade på 7-11 och jag köpte ännu en minute maid-juice (som jag är helt beroende av). Sen åkte jag hem.

Igår var det skola och jag buggade hela morgonen..phiu svettigt, men roligt:D det kommer bli ett jätteroligt nummer tror jag:D
Efter skolan åkte jag till kista och mötte upp Adde för att hämta biljetter till Pirates of the caribbean 3-premiären. Vi ska gå på föreställningen som är natten  mellan den 22:e och den 23:e. Herregud... varför gör man så mot sig själv:P? Antagligen för att man är ett hopplöst fan av PotC. Har bestämt att jag ska avstå från TV och dator från den 21-24 för att kunna sova bättre. Måste typ sova varenda lediga stund jag har då för att bli pigg inför konserten den 24:e. Det blir nog bra:P Det ska iallafall bli jättejättekul:D

bye

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg bakgrund du har!
Har du gjort den själv?

Postat av: Lovisa

tack!:) nej jag hittade den på google

2007-05-05 @ 17:11:00
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback