listaaaa

Namn: Lovisa
Piercingar: Öronen
Tatueringar:  nope
Längd: 160 typ
Skostorlek: 40
Hårfärg: ljusbrunt/mörkblont (kan inte riktigt bestämma mig:P olika i olika ljus)
Är du kär i någon: inte vad jag vet
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jag trivs här, men det finns många ställen som jag skulle vilja bo på i framtiden
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: hoppas det:P
Dricker du: nej
Använder du droger: Nej!
Röker du: Nej!
Vilket shampoo använder du: gliss
Vilken parfym använder du: In control curious
Vad är du rädd för: Att bli ensam
Gillar du att tvätta: nja
Gillar du Berg-och-Dalbana: jaaa!:D

Senaste...
Film du hyrde: tror det var "en geishas memoarer" med lisela
Låten du lyssnade på: Asha Ali "Coward Heart"
Låten du hade på hjärnan: samma
Personen som ringde dig: adde tror jag
Personen du ringde: mamma
Tv program du tittade på: "Hey Baberiba" på DVD (räknas det? det är ju ett TV-program, alltså ingen film. Men den gick inte på TV...)
Personen du tänkte på: Nattis

För eller emot...
Långdistansförhållanden: Det är väl upp till en själv...?
Utnyttja någon: Emot.
Teenage smoking: Emot rökning i allmänhet, men som sagt, ingen styr över någon annan
Sex före äktenskap: alla får göra som dom VILL
Köra onykter: emot, big time

Favorit...
Mat: krabba, bakad potatis, sushi, raggmunk med bacon och lingon
Låt: Asha Ali - Coward Heart
Dryck: vatten
Film: karibiens pirater:P

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: Ja
Gråtit över en flicka: nej (förstår inte riktigt frågan:P)
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Nej
Blivit arresterad: Nej

Antal...
Gånger du varit kär: oj... en massa små crusher men på riktigt, tough one... bara 1 gång tror jag
Gånger ditt hjärta brustit: Nån gång
Hjärtan brustit på grund av dej: Det vet jag inte, gissar på 0.
Personer från grundskolan du har kontakt med: hehe ganska många
Gånger ditt namn varit med i tidningen: vet inte...
Ärr du har på kroppen: inga

Ska bli skoj:
med weekendresa till istanbul:D
Sparar till: brighton
Väntar på: Att sommaren ska börja!
Pålägg som gäller: potatis och kaviar
Dagens dryck: Vatten

Senaste...
Bok du läste: "The Collector"
Personen du fick brev av:  Tandvården

Personen du fick sms av: Nattis
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igårkväll
Saken du köpte: godis

Vad har du gjort idag: vaknat
Var det kul: ?
Brukar du svära mycket: ibland
Hur tidigt stiger du upp: 6:40 på vardagar, typ 10:30 på helger
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: gå på en konsert om jag hinner och förbereda engelskan
Är du seriös: Oftast
Vad är du allergisk mot: hästar och katter
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: sällan
Kan du stå på händer: Nej!
Favorit serie: topmodel...:P fast jag följer inte någon tv-serie sådär..
Håkan Hellström eller The Ark: ÅH HÅKAN SÅKLART
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: hmm.. är inte så förtjust i lars winnerbäck och vet inte vad Bright eyes är
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: aa (även fast jag vet att man "förstör" maten:P)
Är du glad nu: jovars
Var du glad igår: det pendlade rätt rejält...
Varför? för att det gjorde det (no further comments)
Känner du nån som jobbar på sjukhus: aa, min lillebors kompis pappa och min moster
Vad dansar du till: Justin!! men för det mesta till allt. Igår stod jag med syskonen och släppte loss till "living on a prayer" medan vi gjorde iordning i köket:D
Stockholm är: en stad jag älskar
Göteborg är: också en stad jag gillar
Kan du sjunga: ja
Mer värt än guld: Vänner och familj!
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land du helst vill besöka: sydafrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback