lista snodd av Frida eller Jessie, vet inte vem som var först:P

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
- Nej

2. Har du sett din bästa vän gråta?
- Ja

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
- Kommer inte ihåg:P tror jag tog såna där som smakade jordgubb eller nåt.. goda var dom iallafall

4. Vad åt du senast?
- choklad

5. Har du fått någon komplimang idag?
- tror det var min lillasyrra senast, för mina nya skor

6. Har du varit med i en rättegång?
- nej

7. Är du polare med grannarna?
- heh njäe, vi brukar ju hälsa men.. jag vet inte

8. Vilka språk pratar din mamma?
- svenska, engelska

9. Vilka länder har du bott i?
- Sverige

10. Senaste piercingen?
- i örsnibbarna :P

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- hem från arlanda i söndags

12. Gay?
- Nej

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
- nej

14. Har du äggat någon?
- Nej igen

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
- Nej nej och åter nej

16. Suger det här?
- nej haha

17. Har du varit på stranden?
- Ja såklart(?)

18. Har du haft en stalker?
- nej, som tur är

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
- Kommer inte ihåg den från lågstadiet, men sen: Gisela, Helena, L-G, Sara, Larsa, Ullis, Ulla-Carin, Annika, Peter, Ola, Ylva

20. Hur bra är din syn?
- bra:P

21. Har du varit på ett party?
- Ja

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- Kanske

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
- Beror ju på vem du e såklart!

24. Har du varit utomlands?
- Jovars

25. Har du sett din bästa vän naken?
- japp

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
- Jag har bara varit på ett och det var bara festen efteråt, mellan min gudmor och hennes man. Det var roligt:)

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
- Ja det skulle dom nog.

28. Var är dina syskon just nu?
- Min halvstorasyster vet jag inte var hon är:P antagligen i sin lägenhet i stan, min lillasyster är på nedervåningen och min lillebrorär och spelar fotboll tror jag

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
- inatt tror jag. jag skulle klättra ner på spåret och hinna upp innan tåget kom. Usch det var panikfyllt.

30. Vem ringde dig senast?
- Mirre

31. Vilken tid gick du upp imorse?
- 08:50 ca

32. Vad ska du göra i helgen?
- Handledarkurs för övningskörning, shoppa med nattis, ringa min värdtant i England, göra klart naturkunskapen

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- "Vi åkte hem, har ringt 3 ggr" från mamma:P

34. När var du riktigt sjuk senast?
- Någon gång tidigare i våras när nästan hela familjen drabbades av magsjuka. usch o fy och blä

35. Vem är den senaste kändisen du tog på
- Hanna eller Lina hedlund, förväxlar dem alltid, i en soffaffär på kungsholmen när hon var där med Martin Stenmarck:D hade mycket hellre tagit på Martin dock.. haha usch vad hemskt det där lät

36. Vad finns i din bakficka?
- Har ingen bakficka, jag har leggings på mig

37. Har du färglinser?
- Neuuupe

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
- Sov som en stock

39. Vad är det första du gör på morgonen?
- kollar på klockan

40. Vad ska du göra efter det här?
- Äta chokladpudding med familjen

Kommentarer
Postat av: Jessie

hahaha, eller hur, mkt hellre martin stenmarck!

Postat av: Jessie

och justd, jag snodde den av frida, så hon var först :P

2007-05-27 @ 00:02:28
URL: http://jessieb.blogg.se
Postat av: Frida

har ingen bakficka... hade du alltså ENDAST leggings på dig?? :P inte kjol klänning?

2007-05-27 @ 00:07:42
URL: http://fridays.blogg.se
Postat av: Lovisa

Frida: nä jag hade ett låångt o pösigt linne på mig:P som näästan gilldes som klänning:Phaha

2007-05-27 @ 10:29:20
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback