jag gillar inte måndagar *dududum* jag gillar inte måndaaagaaar

dagens soundtrack: I don't like mondays - The Boomtown rats


Ugh ugh ugh jobbig skoldag. Först vaknar man och är supertrött.... gick och lade mig alldeles för sent igårkväll (natt). Men man pallrar sig ju upp iallafall...
I skolan var det historia första lektionen bläää! alltså ärligt, det finns inget värre sätt att börja en måndagsmorgon på. Sååå tråkiiiiigt
iallafall, sen var det samhällskunskap och jag kompletterade muntligt de begrepp jag missade. Det gick bra... phiu:P
Lunch, chili con carne, bråttom
Spanskan var rolig, som alltid:D (allt blir mycket roligare med färgpennor haha:D) Sen var det naturkunskap och vi gick igenom ekologi o lite sånt... jag, sara och frida gjorde små jättesöta gubbar. Först ritar en ansiktet, sen viker man ner så att det inte syns och nästa får rita överkropp och den sista underkroppen - det blev kul:D
På engelskan hade jag book talk och det gick bra tror jag:P
sen var det sluuuuuut på dagen
skööööönt
åkte hem och har inte gjort någonting förutom att äta middag och vara inne på datorn.
snart ska jag iallafall till balettakademien och shaka för kung och fosterland, sista gången ikväll:(

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Frida

shake it baby, shake that booooteeeey!! xD

Postat av: Lovisa

hahah nu börjar jag tänka på det där sune-avsnittet när pojkbandet var med. "you're a cutie, shake that booty, when you dance I see the whole bakery" haha

2007-05-07 @ 18:56:44
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback