idol

ja nu har man iallafall gjort det, en grej att bocka av i listan över "saker jag ska göra innan jag dör"
söka till idol

Vi köade i 8 timmar, hade lite allsång, det var faktiskt kul med alla roliga människor man träffar:) sen när vi äääntligen kom in så satt vi där med varsin nummerlapp och fyllde i en ansökningsblankett med jättesvåra frågor. Man skulle skriva en reklamtext/slogan om sig själv och i panik eftersom vi blev uppropade skrev jag jättesnabbt; som ett kinderägg, söt utanpå och ännu bättre inuti
hahah
till slut fick vi iallafall sjunga för juryn och det fanns flera jurysar. Vissa var trevliga och skickade vidare ganska många, medan andra, den som jag, frida och jessika fick, skickade vidare typ 1 på 100 eller nåt...
dom var inte så jättetrevliga, 2 stenansikten som till slut sa: vi tänker INTE skicka vidare dig. Tyvärr.
jaja... tur att vi inte tog det på så stort allvar iallafall:)
nu gäller det bara att hålla utkik efter videoklipp och bilder på oss / de som vi stod med. Sandra och Jessi blev ju iallafall fotomodeller tillsammans med Simon Cowell;) i TV-programmet Anaconda som Salem Al Fakirs bror(som också är programledare i Bolibompa) är programledare för, Nassim Al Fakir. Som för övrigt har jordens härligaste skratt haha bara jag tänker på hans ansikte och det där skrattet börjar jag också skratta:D

Kommentarer
Postat av: Frida

"du ser ut lite som idol-danny"
"va?"
xD

Postat av: Lovisa

hahah eller som "gandalf fast utan skägget!":D

2007-05-13 @ 15:57:27
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: Sandra

hihi.. JAg undra om de kommer använda mig och Jessie till något..

2007-05-14 @ 18:03:18
URL: http://s4ndra.blogg.se
Postat av: Anaconda

Hej! Såg du dej själv igår? Annars, kolla in reprisen på 24an på torsdag 20.00.
Mycket Nassim-skratt, mycket Idol.

2007-10-31 @ 10:39:14
URL: http://www.myspace.com/anacondatv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback