hittade en ny lista:P

ALLMÄNT:

Vem är snyggast i världen: min farmor
Ska bli kul: Istanbul:)
Ska inte bli kul: allt jäkla plugg
Önskar att jag var bättre på: att verkligen genomföra allt jag planerar
Vad saknar du: sommaren
Favoritplagg i garderoben just nu: tunika från kylie på hm:)
Längd: 160 cm
Byxa eller kjol: kjol
Mitt rum kan beskrivas som: stökigt, blått, mjukt
Mig själv med tre ord (just nu): lat, stressad, trött
Jag tränar: dans och yoga lite då och då
Jag ville bli när jag var liten: delfinskötare, prinsessa, uppfinnare.. you name it
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trötter
Något jag absolut inte äter: broccoli
Kläder just nu: mörkblåa jeans, grått linne, svart kofta
Vad sa du senast: ?trasig" - min lillasyster behövde hjälp med ett ord som var motsats till "hel" i ett korsord
Hur många kuddar sover du med: 2
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: en slösare som gör sitt bästa för att spara lite grann...
Bästa film:
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: kanske det
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig?: ja usch
Snarkar du: Nej, bara på konfalägret :P
Stjärntecken: Vädur
Rädd för insekter: inte rädd, men dom är äckliga!
Äckligaste insekten: oj oj... antingen långbensspindel, harkrank eller en stor hårig en med smala ben
Det här är jag bra på: att sjunga
Bästa bok: "jenny" av jonas gardell
Vad vill du jobba som: nåt med musik, gärna utomlands, eller något med språk.. jag har många drömmar
Chips, morötter eller godis: godis
Pizza eller hamburgare: hamburgare
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: man vet aldrig, men inte just nu
Stökigt eller välstädat (hemma): tycker om när det är välstädat, men det har slarvats mycket på den fronten den senaste tiden
Gungar du på stolen: nej
Vilken hand håller du gaffeln i: det är olika för varje gång
Gillar du att sjunga: åh ja
Anser du att du är stark: psykiskt ja, fysikst *pffff*
Använder du knark: nej
Kaffe, te eller inget: te ibland, men för det mesta inget
Smink: Ja, för det mesta
Vad använder du för skor just nu: guldiga ballerinaskor/gympadojor
Favoritfärg på kläder: hmm..... grönt, blått/turkost

SENASTE PERSON SOM:
Du pratade med: Vickan
Gick på stan med: pappa tror jag
Skällde på dig: mamma

SENASTE:
Låt du hörde: nån spansk låt..
Film du såg: Chocolat
Mat du åt: Fiskbullar och potatis 
Kram: viktoria
Puss: nog vickan också
Resa: Buss 523 från Sollentuna till hedvigsdalsvägen

Kommentarer
Postat av: amelie

älskar chocolat! johnny depp :)

Postat av: Frida

åh du.. mamma har köpt en sån där kylie-tunika :P samma färg

2007-05-15 @ 19:40:22
URL: http://fridays.blogg.se
Postat av: Leyla

skojig ;)

2007-05-18 @ 23:23:38
URL: http://luxy.blogg.se
Postat av: Frida

mamma lämnade tillbaka tunikan och jag fick en turkos kylie-klänning istället ;D

2007-05-20 @ 16:35:27
URL: http://fridays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback