håll i mig hårt, och håll mig nära.... DET ÄR VÅR SISTA DANS!

så var det slut då. En termin av HipHop/street feminine vibe. Den här terminen var nog roligast. Grym lärare (med roliga samtalsämnen under lektionen om justin och britney haha), grymma koreografier:D
Ikväll dansade vi till Brittans cover på I love rock'n'roll, den e härlig att dansa till:D
Det är bajsdåligt att bussarna går så dåligt bara... antingen måste man vänta i 20 min på en buss och komma hem vid 11, eller så går man typ 5 - 10 minuter tidigare och missar slutspurten - det som typ är roligast!

nää, dumma dumma SL

nu ska jag soova :)

hejdå

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Nu är en NY Omröstning uppe på TheGuide :-)

Se vilken TV-serie som vann förra veckan!

Postat av: Frida

YEEEEY! I loooove rock n' roooll! ^^

2007-05-08 @ 19:53:49
URL: http://fridays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback