en lista

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Ja, det händer
Gnälla: Händer det med
Skrika: Nä det slutade jag med för ett tag sen
Sova: Ja, har blivit bättre på att tänka på att sova ordentligt
Ha ångest: Har hänt, men inte ofta
Ta mediciner du inte borde ta: Nej nej
Vilja dö: Nej, jag älskar att leva!
Drömma mardrömmar: Nej, dom är bara så skumma och konstiga att dom är precis på gränsen till läskiga.
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Nej, inte vad jag vet:P 
Klä dig i svart: Ibland, inte så ofta dock
Gå till kyrkan: Ibland
Gå i skolan: Japp
Röka: Nej, det är äckligt.
Ljuga: Nej, inte mer än en vit lögn någon gång, men det gör ju alla.
Hata folk: Nej :)
Lita på folk: Ganska mycket

VEM :
Saknar du: Farfar
Vill du döda: ingen alls
Rörde dig sist: vickan
Vill du slå: nej jag vill inte slå nån
Vill du kittla: min lillebror
Kramade du sist: Martin
Vill du prata med: Micaela
Skrek du på sist: Pappa (men det var inte så allvarligt:P)
Vill du vara som: Jag vill inte vara någon annan
Sårade dig sist: en kompis
Gjorde dig riktigt glad senast: mamma köpte precis en ny hemtelefon:) nä jag skoja, antagligen godmorgonkramen från lillebrorsan
Fick du sms från senast: Frida
Ringde dig senast: miriam
Är vackrast på jorden: Harry
Älskar du mest:  familjen och vännerna

HAR DU :
För många vänner: Man kan aldrig få för många vänner.
Förföljelsemani: Nej:P
Tvångstankar: nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, det tror jag inte
Någon fysisk sjukdom: inte just nu:P
Någon skada: nej
Färgat håret: Ja, först blondare, sen brunt/rött, sen blondare, sen brunt:P
Brutit några ben: Nej:)
Några piercings: Öronen bara
Egen dator: nej men vi har två så det finns alltid tillgång till en
Bra självförtroende: Ja.
Kysst någon: ja
Köpt kondomer: Nej.
Tagit nakenbilder: nej
Sagt jag älskar dig till någon i dag: inte vad jag kommer ihåg, annars brukar jag säga det mkt flitigt till vickan
Bjudit ut någon: aa
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: Nej
Lämnat landet: varit på semester?:P
Rymt hemifrån: Nej.
Tuttat eld på nått: nej
Gjort något olagligt: Ja.

HUR :
Går du: Framåt.
Springer du: som på baywatch:P skoja haha
Svarar du i telefonen: hej det är Lovisa
Fördriver du tiden: kompisar, blogga, spela gitarr
Mycket pengar har du: aldrig tillräckligt.
Tjänar du pengar: csn, men ska söka nåt extrajobb till hösten
Ofta bäddar du sängen: inte så ofta som jag borde
Ofta diskar du: nästan aldrig, men jag plockar in och ur diskmaskinen ibland
Många stör du dig på: inte så många
Ofta träffar du din familj: varje dag

TROR DU :
Att du kommer bli något: Jag är redan något, men jag hoppas att bli något mer hela tiden
På Gud: vet inte riktigt faktiskt...
På rymdvarelser: Kanske det.
Att folk tycker om dig: ja.
På ett liv efter detta: vet inte, hoppas det är ett trevligt ställe isåfall bara:P
Att fiskar kan tänka: Ja.
Att du kommer leva länge: Jag hoppas det.

VÄLJ :
Katt eller hund: Hund.
Vit eller svart: vit
Varmt eller kallt: Varmt.
Vatten eller land: Vatten.
Sex eller kyssar: Kyssar.
Telefon eller internet: Internet.
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback