back to normal

usch usch usch vad jag vill tillbaka till istanbul. Det är en stad jag verkligen rekommenderar!!! (inte så bra för de som bara är ute efter sol och bad) Om man gillar att shoppa på Indiska här i Sverige så kommer man dö när man kommer till Grand Bazaar. Har lagt upp bilder på bilddagboken:)

Nu sitter jag här och lyssnar på Julieta Venegas. Har precis ätit lunch och pluggat historia så att jag slipper göra det i eftermiddag. Då ska jag sova så fort jag kommer hem:) för sedan bär det av in till stan kl 22:30 ca. Piraaates-premiär med frida och adde:D
nattbuss hem och sova i 2 timmar innan det är plugg igen som gäller.

Om en kvart ska jag gå till bussen och ha kör-rep. En enda lektion idag. det gillar vi:)
igår var jag verkligen stolt över mig själv. Vid ungefär halv 8 kände jag mig väldigt trött så jag tog på mig pyjamas och somnade framför anna pihl. Sen gick jag upp i min egen säng och somnade tvärt. Vaknade efter 12 timmar:)

Nä nu ska jag borsta tänderna, det kommer antagligen någon form av recension på Potc3 inom en snar framtid:D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Orättvist att ni ska se pirates!!

Postat av: Lovisa

:P å andra sidan måste vi kompensera den sömnförlusten på något sätt:p

2007-05-22 @ 20:25:39
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback