åååh vad skönt med helg!

Den här helgen har verkligen behövts. Så skönt att vila upp sig samtidigt som man tar tag i saker och ting.
Lördag: Jag och pappa var på handledarutbildning för att få övningsköra privat kl 10 - 13 ca. Det var inte så intressant, det handlade mest om att man inte ska köra rattfull och att se risker på bilder de visade. lågstadiepojkvännen som jag inte sett på hur länge som helst var där med sin pappa, det var en aning pinsamt eftersom min pappa är så odiskret. Men de var trevliga iallafall o han var faktiskt lite gullig fortfarande haha
Efteråt ringde jag nathalie och vi åkte till Kista. Efter att ha delat på en nacho-tallrik på spanjoren shoppade vi loss. Växlade tillbaka mina resterande turkiska lira till svenska kronor och sen försvann de ganska kvickt:P. Köpte ett stort pösigt och jättehärligt linne på gina tricot (där vi för övrigt träffade mikaela), två par svarta leggings på hm (där julia samson och vera också var:P) och ett par illröda skor från HM. Köpte också lite lördagsgodis:)

Idag: Vaknade ganska tidigt, gick upp och åt frukost. Gjorde lite på min naturkunskaps-barnbok som egentligen skulle vara inlämnad för en vecka sedan. Snart är den klar:) Sedan kom jag på att jag i tisdags natt  glömde min cykel på helenelunds station så jag gick och hämtade den. Superhärligt väder:) När klockan blir lagom ska jag ringa värdtanten Gillian i Brighton(eller jag vet inte om hon är nån tant eller inte:P)  Usch jag är supernervös!! Fast egentligen, jag ska bara presentera mig och säga när vi kommer. Hon är säkert van vid nervösa studenter. Det är ju bara att prata med människan!!

hoppas alla haft en trevlig helg, för det har jag:)

Kommentarer
Postat av: Karolin

håller med dej till 100% det här är nog den mest behövda helgen på hela året!

Postat av: Lovisa

jaa! bara en vecka kvar nu:) ungefär:p

2007-05-27 @ 16:47:08
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback