very nice saturday

Igår hade jag tjejmiddag här och det var väldigt roligt:) Efter att alla hade gått tog jag och miriam det resterande godiset och kollade på lite mer än halva Rent. Vi hann inte se klart. Miriam sov över och vi vaknade kl 11:30. Då gick vi ut till altanen och lade oss på två liggunderlag och spelade gitarr och åt godis, innan miriam gjorde frukost:P (macka, vindruvor, avocado - mums!)
Vi gjorde en ny låt om en stackars Beata. Den blev väldigt bra.
Vi var ute i solen från 11:30 - 17:30! :D
Hennes födelsedagspresent till mig var en "hemlig dag" som ska infalla den 15:e april:D:D:D jag undrar jag vad hon ska hitta på..
Sen åkte hon hem, och jag tittade på Rent. Grät, som vanligt, när Angel dog:'(
Nu ska jag alldeles straxt duscha.

bye

Kommentarer
Postat av: Frida

oooo måste få höra denna mystiska låt om en stackars Beata! ;D
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback