våffeldagen

helgen har varit lugn o skön:)

i fredags åkte jag in till stan med Frudden. Var meningen att Jessie skulle hänga med också, men det funkade inte för henne:(
väl inne i stan gick vi till västermalmsgallerian och på vägen dit var vi i samma affär som Martin Stenmarck och hans familj. De var söta, och han är mkt snyggare i verkligheten!
vi gick lite i västermalmsgallerian och åt på donken innan vi begav oss hemåt. Hade ont i huvet, annars skulle jag stanna till vid pappas jobb.

Igår var jag superseg. Det var verkligen en av de sämsta dagarna på länge. Jag orkade inte göra någonting och jag kunde inte bestämma mig för nånting. Det slutade med att jag följde med mamma till Ica Maxi och handlade, jag fick skanna varorna:D det var det roligaste dittills på den dagen. Fick lördagsgodis och åkte hem där vi åt mat, sen kollade vi på någon italiensk film. Dessutom kom en katt och satte sig precis utanför fönstret. Vi kunde pressa ansiktet mot glaset så att det bara var en glasskiva emellan kattens huvud och våra, men han satt kvar. Han spanade in Harry. Varje gång Harry flög såg man att han följde honom med blicken. Tog några kort på katten också, inte ens kamerablixten skrämde iväg honom. Fick coola närbilder:D katten var väldigt fet. Den hade halsband, men det syntes knappt för alla valkar.

Idag var en bra dag. Åt frukost, duschade och sedan kom Hanna och pojkarna. Vi tog en liten promenad till en lekplats och gick lite i skogen. Sedan åt vi våfflor:D
De kommer hit på tisdag igen för att fira min födelsedag:D

ha det bra och njut av vårsolen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

waffle-time is good time!

2007-03-25 @ 20:44:38
Postat av: Lovisa

oh yes:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback