the polar bear parade

hello!

Idag har jag varit sjukt trött... helt otroligt. När jag kom hem hade jag liksom ont i kroppen:S och la mig direkt på soffan för att glo på Oprah:) that woman sure knows how to make me happy:D

Städerskan var hemma, tycker alltid det är så jobbigt att vara hemma då. Känns som om jag är ivägen hela tiden:P Men men, jag ska inte klaga. Det är en lyx att ha nån som kommer hem och gör fint här ibland:)

På engelskan idag började jag och Frida att jobba med engelska-projektet. Vi ska alltså skriva en text, som en Ensemble A-grupp ska sätta musik till. Väldigt spännande. Vi ska försöka få vår text att bli väldigt poetisk, den handlar om Sverige och vi utgick från alla fördomar mot sverige. Fast jag tror att den blir ganska bra:) Lite udda, inte riktigt det vanliga: "ooh I love you *wail wail wail*"-stuket:P

Igår fick jag reda på att det blir MVG i slutbetyg i matte A:D:D:D:DYESS!! Dessutom fick jag ett MVG i engelskan idag också:) helvetesveckan som var innan lovet har lönat sig ändå:)


Nu har jag precis skrivit klart en karaktärseskrivning till sånggruppen. Är väldigt nöjd med min:) Förhoppningsvis botas min trötthet med ett yogapass också:)



Här är en som också verkar vara lite slumrig:P


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

precis!! och sara ska snacka om att jag har det lyxigt!! jag har ingen städerska hemma... får göra allt själv. eller i alla fall mitt rum, men... ändå!

2007-03-13 @ 21:40:54
Postat av: Frida

oj, det där var från mig...

Postat av: Marie

vilken liten söt kisse =)

2007-03-14 @ 11:03:35
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback