the day of today

så var det fredag imorrn:)

Idag har varit en väldigt rolig dag! Mycket flum med Sara och Frida. Hahaha fy vad det var roligt. Jag vet inte varför vi började spela in små filmer på toaletten, men det gjorde vi iallafall haha
Efter skolan åkte jag hem och sedan var det kör:) kul att träffa mirre igen, det var ett tag sedan! Anders(körledaren) lilla dotter Linnea var med på körrepet och satt och ritade, sen gick hon till Anders vid pianot och visade vad hon ritat (en smällkaramellsteckning:D) När Agnes sjöng solo på "virgo gloriosa" dansade hon o snurrade runt, så söt!! sen satte hon sig ett tag vid orgeln och till sist satt hon i Anders knä och höll på med hans öron haha
Daniela höll på att smälta och utbrast vid flera tillfällen att hon vill ha barn haha

fick skjuts hem av Elisabet och sen åt jag kladdkaka med päronen för att fira kvinnodagen plus att martins bandylag kom till final idag:)

Vi kanske ska åka till New york!:D mammas kusin och min morbrors fru ska springa new york marathon och vi ska kanske vara där och heja på dom:)(probably jag, mamma och martin) åååååh:D:D:D:D  det blir i såfall i början av november:D

nu ska jag läsa igenom samhällskunskapen lite och sen ska jag sova
goodnight sweetheart, well it's time to go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback