New period

Så var det ny period, nya ämnen.

Samhällskunskapen var efterlängtad:D även om själva ämnet inte är mitt favvo så är det roligt att gå på lektionerna. Andreas skämtade som vanligt, han sa en massa saker så jag kiknade av skratt. Det blev inte bättre av att Ck satt mitt emot o skrattade som en galning hon med:D haha jag började skratta ännu mer och försökte att inte kolla på henne :D

Vi fick också ett helt nytt ämne. Naturkunskap. Thank GOD för att matten är över, så otroligt skönt! Naturkunskap verkar mycket roligare och läraren verkar bra.

Idag hade jag bara naturkunskap i 2 timmar(vi kollade på film, diskuterade, och läraren skrev upp saker på tavlan) sen engelska-uppsats i en timme och till sist mentorstid i ca 10 minuter. Efter det åkte jag till centrum och kollade runt där. Träffade på Linda och Åsa som skulle göra sin undersökning om vad folk tyckte om Sollentuna C. Svarade på frågorna, önskade dem lycka till och sen gick jag till team sportia för att egentligen se om de hade några fina vårskor. Men jag gick därifrån med ett par väl behövda mjukisbrallor istället:)

Igår var det dans, (utan Frida som är sjuk, krya på dig!!<3). Vi byggde på Britney-dansen ("Do something") och jag lärde mig ganska snabbt det jag missade förra gången. Alltid så skönt att dansa:D:D:D Man vill bara inte att den där 1 och en halvtimmen ska ta slut. "Bara en gång till, jag kan göra bättre ifrån mig, vill göra det där steget HELT perfekt!". Det bästa är verkligen i slutet av klassen när man lärt sig koreografin, när mathilda delat upp oss i två grupper och släckt ner i lokalen!

Ikväll är det yoga som gäller:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

å skulle oxå vilja! fast jag skulle nog aldrig klara av att lära in i det tempot nu :P

2007-03-06 @ 16:56:56
Postat av: Karolin

mitt inlägg ovan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback