list

♥Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Seg men glad
Favoritgodis: choklad!
Kläder just nu: jeans, vit hoodie med grått linne under och en grå sjal
Musik just nu: Rehab - Amy Winehouse
Sommarplaner: Brighton 2 veckor på språkresa, kanske nåt sommarjobb, min systers bröllop på sicilien den 9 augusti.
Hur många kuddar sover du med: 2 st
Spelar du nåt instrument: japp, piano och gitarr
Morgon- eller nattmänniska: hm..jag har väldigt lätt för att gå upp på morgnarna. Men jag är nog mer av en kvällsmänniska för jag har väldigt svårt att gå o lägga mig:P
Vem är viktigast för dig: kompisar och familjen
Bio eller promenad: Bio! lätt! (men kanske en promenad TILL bion:D)
Är du kittlig: hm, skojar du?
Snarkar du: Nej, inte vad jag vet i alla fall!
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Harkrank! Diskuterade detta med Sara och Frida på lunchen idag. Harkrank. Definitivt.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna flyga!!!!!
Vad vill du jobba som? ngt kreativt, musiker eller kanske konstnär. Tänk att få stå och måla vad man vill hela dagarna:)
Stökigt eller välstädat? Välstädat, så härligt när man vet var man har allting. När man verkligen har organiserat och allt ser fint och prydligt ut. Inte FÖR prydligt dock, det ska kännas hemtrevligt.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Skulle väl kunna hända:P
Gillar du att sjunga? YES
Anser du att du är stark? mentalt: ja, fysiskt: njaaa
Vad gör du om du får hicka? Börjar skratta haha
Vad längtar du mest efter just nu? Bio på fredag med kompisar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback