kul i jul i melodifestivalen

När Sebastian kommer in (med normala kläder, inte som i deltävlingen) utbrister jag:
- Han har normala kläder på sig, THANK GOD!

Martin skrattar och säger:
- Hahaha det lät som du sa: "han har bara underkläder på sig THANK GOD!"
hela familjen börjar skratta.

Sen vid Måns bidrag ska martin såklart dra repliken igen o härma mig:
- HAN HAR BARA UNDERKLÄDER PÅ SIG; THAAANK GOOOOD!
Jag försöker komma på nåt smart att kontra med och pratar innan jag tänker:
- hur vet du att han har underkläder på sig?!

alla börjar skratta igen!

Martin: Lovisa...;) hur vet du att han inte har det...???

hahhahaha hemmakvällarna med familjen kan faktiskt vara rätt underhållande:P


Kommentarer
Postat av: Jessie

hahaha, samma hemma hos mig =P kan bli lite galet när man hör fel, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback