dagens dag

idag hade jag bara 3 lektioner, det var skönt:) På samhällskunskapen skojade andreas som vanligt och vi gick igenom hur makten är fördelad i Sverige. På historian pratade vi om upptäcksresanden och hur handeln utvecklades efter medeltiden. Efter det var det lunch, sen spanska. På spanskan gjorde vi gruppövningar. Det brukar inte vara så roligt, men det var helt ok. När vi skulle skriva intervjufrågor sa jakob(tror jag han heter?) till en annan i gruppen "hon kan allt, hon är helt tokig!" (om mig) Samtidigt satt jag och räckte upp handen och svarade: "nähädu, annars skulle jag väl inte fråga om hjälp!" Vi lyssnade även på Aventuras hit "Obsesion" och jag o F fick värsta nostalgitrippen:D för några somrar sedan var det verkligen min favvolåt, den gick på repeat i mp3:n under alla bil- och bussresor:D Sen kom jag ihåg några andra låtar, som faktiskt är bra!:D måste ladda ner dom alltså...

Efter spanskan slutade vi och jag skulle möta upp Adde i stan för att hämta biljetterna till "Norbit" som han, jag och Frida ska se på fredag. På sollentuna station träffade jag Maria och vi satt och diskuterade Gyllene Tider:) Hon gick av vid sollentuna och jag åkte vidare till adde som väntade på centralen. Jättekul att träffa honom igen!:) När vi kom till biografen så ser vi att den inte öppnar förrän vid 17:00 (klockan var då 14:30) Jaha, tänkte vi. Vi får vänta här i 2,5 timme.. Jag prövade ringa pappa eftersom han jobbar i stan och se ifall han kunde hämta dem innan han åkte hem. Men det funkade inte. Som tur var fick jag syn på en skylt där det stod att man kunde hämta ut biljetterna på vilken SF-biograf som helst:) jag och Adde gick bort till biografen next-door och skulle hämta biljetterna. Men nehej bokningen existerade tydligen inte! Så vi köpte nya biljetter istället:)
på vägen hem diskuterade vi mord, harry potter, skolor, klasser, m.m

det var min dag det:) cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback