blogg-terapi

använder bloggen som lite terapi nu, mot min nervositet:P Kan verkligen inte fatta att om lite mer än ett dygn är jag i Brighton. Kommer säkert bli jättekul:) ska försöka få tag på värdmamman gillian också... Det här e helt ointressant, men jag måste få skriva av mig lite:P

att göra-lista:

(x) lägg in telefonnumret till banken för att spärra kortet
(x) lägg in telefonnumret till Ef's jourtelefon
(x) Rensa plånboken på svenska pengar o annat som man inte behöver därborta
(x) fixa adapter
(x) nya batterier till kameran
( ) ring värdmamma
( ) PACKA!!

Japp, som ni ser ska jag nog gå och lägga fram det jag ska ha med mig. Ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: Frida

skrev ingenting om festen :P
guuuuu jag måste packa!!! x(

Postat av: Karolin

hoppas ni får det kul!

2007-06-03 @ 14:45:44
URL: http://www.grisrosa.blogg.se
Postat av: Jessie

jag ska gå i skolan i tyskland i två veckor =)
kram!

2007-06-05 @ 17:15:28
URL: http://jessieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback