norrtälje och packning

Idag kom vi (sandra, ck, frudden, nattis och jag) hem från fridas land efter att ha varit där sedan i fredags. Det var jättemysigt med mycket onyttiga snacks, filmtittande, lite cyklande och ett dopp i havet (2 för nattis och sandra) Min kamera verkar ju ligga i koma så jag tog inte med den :(
Kom hem ungefär vid 5 och resten av familjen befann sig då på väg hem från småland, i norrköping. Satt och tittade på TV tills de kom ungefär vid halv 10. Hjälpte pappa med takboxen, hittade min Regina Spektor-skiva begin to hope och packade upp. Imorgon ska jag packa upp ännu mer:P och sortera lite i rummet för på tisdag kommer ju spanjorerna hit :) På fredag bär det av till Sicilien, det har jag inte riktigt greppat än - även om jag gått hela våren och sommaren och sett fram emot det.

Har börjat skriva dagbok nu. Fast inte i en bok (vilket är lite synd) utan på word på datorn. Skriver alltid på natten:P vet inte varför.
Nu ska jag göra det och sedan hoppa i säng.

bye!



Kommentarer
Postat av: Frida

haha, jag har också dagbok på datorn.. fast på min laptop så jag skriver inte så mycket.

Postat av: Lovisa

det är ju fett bra, är för slö för att skriva för hand:P

2007-07-31 @ 13:17:48
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback