like a bridge...

Jaha då var man hemma igen. Hemma i någon vecka, sedan åker vi tillbaka till Värmland igen med hela familjen minus mamma som jobbar.
Det har varit roliga dagar med kussarna kan jag lova XD Mycket skoj och skratt. Och skrik. Massa internskämt också:)
Jag läääängtar tills vi ska åka till Italien tillsammans!!! Vi vet ju iallafall vilken italienare vi ska sikta in oss på att charma, eller hur Micaela (OCH Sami!)?;) "Kiss me tiger...." hahha Har nästan allt klart nu inför bröllopet.... FÖRUTOM skor!:P
Nu ska jag kolla upp ackord till "bridge over troubled water" som jag antagligen ska sjunga på bröllopet:)

bye bye!

Kommentarer
Postat av: Frida

oooo det blir säkert asbra med Bridge over Troubled Water, den e såå fin! :D
väntar tålmodigt på att få veta vad denna underbara present är för något ;)

Postat av: Aya

Menade inte att inte Israel har några inteligenta personer. Jag syftade på politikerna.Visst kanske de ahr det. Men jag menade annat läs kommentaren där innan. Det var bara ett svar. Srry om du tog åt dej.

2007-07-06 @ 19:50:17
URL: http://diorjadore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback