torsdag

Idag har varit en utmattande dag... Vi gick till 20 över 4. Efter det åkte jag direkt hem till Miram där hon satt med Anna-Klara, Sofia och Ellinor. De pluggade matte, jag som ensam sammare satt och ritade:P Gjorde ett helt ok porträtt av sofia haha

Sen var det dags för middag, och eftersom mitt besök var oplanerat så följde Anja med mig till West där vi hämtade mat åt mig. Mums! Älskar maten där! Efter middagen, med mkt skratt som det alltid blir när man äter hos Mirre, gick vi till kören. Där sjöng vi lite låtar, och jag är helt kär i "Blott en dag, ett ögonblick i sänder" - den är så fin! Kanske inte det mest avancerade körstycket, men väldigt fin! Eller som anders uttryckte det: Blott ett slag, ett ögonlock gick sönder
Efter kören gick jag till tåget med miriam och på stationen träffade jag Elisabet och Veronika. Vi pratade om svordomar och kom på att man istället för hemska ord som "jävlar", borde säga lite mer fina kyrkligare ord, typ: "Heliga Birgitta", "Judas", "Herodes"... vi satt och gapskrattade hela tågresan haha

Har inte hört från Frudden på jättelänge känns det som (1 dag, men ändå). Messade henne men fick inget svar. Undrar var hon håller hus, antar att hon var sjuk idag. I så fall, krya på dig, Frudden! Vi saknade dig idag!

over and out


Kommentarer
Postat av: Lovisa

roger that, roger *asg*

Postat av: Frida

eee... det där var då jag som kommenterade, frida :P

2007-01-26 @ 19:21:28
URL: http://fridays.blogg.se
Postat av: Frida

asså... det var jag hela tiden (Alltså frida---JAG).... glöm vad jag sa där uppe... detta blev bara misslyckat :P

ehe...

2007-01-26 @ 19:22:17
URL: http://fridays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback