onsdag kväll

Nu har jag precis mailat min bounce-artikel :) skönt att ha det överstökat. Den muntliga presentationen av fördjupningsuppgiften som vi hade idag gick väldigt bra. Vår svenskalärare tyckte att alla hade utstrålning och ett bra taltempo. Hon var lite sur på dem som inte kunde redovisa och ville ha en diskussion med oss om det på fredag om huruvida det var rättvist eller inte. Men hon gav oss mkt beröm, vi som redovisade:)

På fredag är jag helt ledig! HELT OTROLIGT! Vad ska jag göra?

Idag var jag i Sollentuna C för att hitta jeans, men det fanns inga som satt fint med min plånbok:P så det blev en dream matte mousse blusher och en ACO ansiktsvatten. Min hy har blivit sämre på senare tid. Undrar om det har att göra med den där korven vi åt på gran canaria, eller vad tror du, Micaela.....??:P

Nu ska jag bara chilla:D har dessutom sovmorgon imorgon. Ååååååh vad skönt:D


Kommentarer
Postat av: Frida

vi får inte glömma att snacka med susanne... idag hehe (klockan är ju över 12) :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback