lööördag!

Sitter i pyjamas, Frida sover.(hon sov över) Idag blir det julgransplundring för mig, Mamma och Vickan kl. 13 - 16 i Blå Hallen, med mammas jobb. Blir nog mysigt, även om jag är för stor för att få julklapp den här gången:P

Igår hade vi en riktig myskväll. Först åt vi tacos, sen kollade vi på Aquamarine och åt chips och vindruvor. Filmen var ganska bra, lite rolig emellanåt. Ingen höjdare, men helt ok

Jag måste komma igång med att läsa Tristan och Isolde! Har läst ett kapitel, och på måndag ska vi ha läst till kapitel 5. Plus att jag har högmässa imorgon, och kanske ska gå på Jungle Fever-workshopen på Balettakademien. Fast jag är ganska tveksam till den... den verkar ju jätterolig, men med tanke på hur mkt pengar jag har nu och boken som ska vara utläst så är det mest troligt att jag inte går..:( synd, har alltid velat prova på afrikansk dans...

Har iallafall anmält mig till Hiphop Feminine Vibe och fått kallelse!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback