ledig fredag

Idag var jag och Ann och åt lunch och shoppade lite. Frida kunde inte, mådde inte så bra.:(
Jag tog iallafall bussen till sollentuna c där Ann väntade med sin fräsiga bil haha. Vi åkte först till Stinsen och Ann köpte lite saker, men vi hittade inget bra ställe att äta på så vi åkte till Kista C istället. Där gick vi lite i affärer innan vi åt sallad. Jag hade oliver, bulgur, fetaost, kronärtskocka och kyckling i min:) MUMS:D
Vi satt och pratade om spöken, skräckfilmer, killar, islam och massa saker. Bestämde att jag nån gång ska följa med till hennes land och ha "spökweekend" haha... oj oj oj hur ska det här sluta?

Ann skjutsade hem mig och sen har jag sett på en sunkig film som heter "Bröllopsfixaren". Usch.


Kommentarer
Postat av: Frida

usch! jag hatar att må dåligt... :(

haha "spökweekend", va kul!
puss

Postat av: Jessie

på torsdagar halv sju =)

2007-01-12 @ 23:12:53
URL: http://jessieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback