lättnad

Åh vad skönt, äntligen klar med Bounce-artikeln till svenskan. Känns lugnande att jag även har imorgon eftermiddag på mig att göra ändringar. Trodde inte att jag skulle vara tvungen att ta bort så mycket ur texten för att få plats.... men men. Man måste prioritera.

Idag hade jag muntlig redovisning om min bok på engelskan. Det var en liten grupp jag pratade för, Sandra M, Ville och så läraren Rosanna förstås. Det gick väldigt bra.

Nu är det bara kvar att förbereda inför muntlig redovisning om fördjupningsarbetet imorgon. Sen ska jag se på Ugly Betty!:D

Kommentarer
Postat av: Jessie

vad mycket ni verkar ha i skolan hela tiden :S

Postat av: Lovisa

kanske det:P iallafall just nu...

2007-01-10 @ 17:15:38
URL: http://www.loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback