kan inte komma på nån bra rubrik

Usch vad trött jag har varit idag alltså! (Kan ju bero på att jag somnade typ halv 1 igår...)
Dagen har ändå varit ganska bra. Vi hade dubbeltimme matte, sen engelska, sen mentorstid, lunch och till sist kör.
På kören pratade vi om renässansen och sjöng "Trollmors vaggvisa"  - först den vanliga och sen en mer renässans-version.

Nu är det bestämt! Jag och Frudden ska sjunga på öppet hus på lördag!:D Förhoppningsvis blir det "I have seen the rain" (hidden track på pink's senaste) eller så blir det James Morrison's "How come". Ska öva imorgon och på fredag ska vi "redovisa" för Peter.

Nu har jag precis tagit ett skönt bad och om 1 ½ timme ska jag på yoga här bredvid med mamsen:) hoppas det blir roligt!

cya


Kommentarer
Postat av: Sandra

ha det så roligt på yogan :)

Postat av: Lovisa

tack tack:)

2007-01-16 @ 18:17:52
URL: http://www.loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback