@ Friday's

Nu är det söndag. Buhu. Hatar det. Skola imorrn. Läxor. Prov.

Idag har jag varit hos Frida och pluggat matte och gjort spanskan. Har spelat gitarr och börjat på en låt. Den är mkt bra/kommer att bli mkt bra.

Skrev i Fruddens "Bibeln"(typ som kompisbok), haha, den är jätterolig! även om vissa frågor förblev obesvarade.

En sak måste jag bara gnälla över: Varför kan inte Viby-bussarna matcha pendeltågen??? Vem förlorar på det?? Varför ska man behöva vänta 20 minuter på Norrvikens station för????

därför kommer pappa snart och hämtar mig. Det uppskattas mycket!

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jessie

eller hur, jäkla spånskalle som har satt tiderna på vibybussarna.

Postat av: Frida

Hata viby-bussar! Hata viby-bussar! Hata viby-bussar! Hata viby-bussar! Hata viby-bussar! Hata viby-bussar! Usch och fy!!!

Det är typ det enda jag hatar med att bo i Viby... att det är så jäkla avskilt från resten av världen! Man är fast lixom!
puss

2007-01-15 @ 13:31:45
URL: http://fridays.blogg.se
Postat av: Anonym

JAAAA! HATA VIBY-BUSSARNA!!! det känns värkligen som om det är en annan del av sollentuna! helt isolerat!!

2007-01-15 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback