ännu en vecka

Nu är det torsdag. Imorgon är det fredag (logiskt). Imorgon har vi levnadslära!!:D Ska bli skitkul!

CK var tillbaka i skolan idag!:D Det var jättekul att ha henne tillbaka. Det blev liksom alltid en plats tom på svenskan och engelskan:P Kul att höra allt hon hade haft för sig därborta i Thailand.

Vi började med dubbeltimme i engelska. Var ganska kul, vi gjorde ett gammalt nationellt prov. Det gick inte så bra som det brukar för mig, VG+. Det är lätt att vara efterklok, men på vissa svar vet jag inte vad jag tänkte med.

Vi hade matte. Skrikiga Magdalena blev frustrerad och gormade mer än vanligt. Usch jag får tinitus av henne, det går inte att koncentrera sig. "JAG GÅ IGENOM TALET PÅ TAVLAN, OK? Ä DE OK?? HÖRRNI COOLA KILLAR DÄRBAK. NU NI SKA JOBBA ANNARS NI INTE SKRIVA BRA PROV, OK???"
(föreställ er det med ungersk accent på högsta volym)

Lunch. Pannkakor. Tomater. Vatten.

Sen var det film i biografen på spanskan. Den urtråkiga "las nuevas reinas". Jag höll på att somna. Det enda man tittade för var en ung biroll som var väldigt snygg. Men han var bara med i 2 scener....
 Tomás Fonzi

Sen hade vi musik. Först musikteori som gick bra. Sen var det sånggrupp som gick ännu bättre:) Sen sa
Sandra M att jag hade ett gulligt skratt som man blir glad av haha:D det värmde verkligen att få en sån komplimang:) made my day:D

Tog bussen med CK, vi pratade mest om Thailand. När jag kom hem åt jag middag snabbt och sen iväg till kören. På kören var det kul, som alltid:D Anja f yller år idag så vi ringde och sjöng hela kören och la på direkt efter haha. Mkt vackert;)

Gick med Daniela och Jasmin, vi skulle åt samma håll. Vi stod på St:Eriksplan i en evighet och pratade om allt mellan himmel och jord (Danielas killar, alkohol, fest, nyårsafton, föräldrar, lärare, skolan). Sen gick Jasmin hem till sig och jag följde med Daniela in på ICA, hon skulle köpa mjölk. Sen åkte jag hem.

SLUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback