schoolwork

Så skönt.. klarade av Rome och Julia-analysen idag:) Har fortfarande lite smågrejer, final touches men det tar vi imorgon efter kören. Om det blir kör. Tror jag håller på o bli sjuk... hade konstigt ont i magen idag och nåt knäppt i halsen.. tänker iaf. gå till skolan eftersom vi ska se "Farenheit 9/11" imorgon på engelskan och den vill jag inte missa!

Är lite smått oroad över historian... usch, det verkar så krångligt:(... vet inte riktigt hur jag ska göra med den. Tur är att jag har helgen på mig iallafall.

Idag är det ju alla hjärtans-dag och jag fick 9 rosa rosor av Vickan:D gulleplutt!!

idag är det bara 1 vecka och 4 dagar kvar till Lisela!:D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad betyder 9 röda rosor? :)

Postat av: Lovisa

jag vet faktiskt inte:P men det gäller nog inte dom här eftersom dom var rosa...

2007-02-15 @ 19:34:35
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: M

Hej..hörde dina låtar på myspace, är det du som har skrivit dom? Har du skivkontrakt eller nåt? seriöst, bästa jag hört på länge.. keep up the good work så kommer du lyckas riktigt bra med den talangen :D

2007-02-15 @ 20:42:45
Postat av: Lovisa

oj tack så mkt:) ja, det är jag som har skrivit dem och nej jag har inte skivkontrakt. Vad roligt att höra! tack!

2007-02-15 @ 21:02:59
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback