plugg o kundaliniyoga

Den här eftermiddagen har jag spenderat mycket effektivt:D

Efter skolan satte jag mig direkt med matten och gjorde igenom alla A, B och C-tal på "Blandade uppgifter" i matteboken. Efter det jobbade jag lite med musikteori-häftet (där jag upptäckte att det inte var så mycket att göra som jag trodde!). Sen var det dags för yoga, det var jätteskönt som vanligt. Rensade alla tankar så nu är jag helt lugn och harmonisk:), inte lika uppstressad som förut....

Det enda plugg jag har kvar att göra nu är att göra klart musikteori-häftet. Jag kanske överlever denna vecka trots allt:)

                  

hittade några härliga längtabort-bilder:)....
Thailand Yoga Retreat Ao Nang, där jag var förra vintern<3Thailand Yoga VacationThe Beach-stranden "Maya Bay". (där var vi också) jag kommer alltid längta tillbaka dit, och någon gång ska jag banne mig dit igen!!!


Kommentarer
Postat av: dontri

var i ao nang var du? åker dit om 4 dagar!! jättespänd :)

Postat av: Lovisa

åh vad härligt!! Eh Ao Nang är inte så stort, men det är format som ett U där "böjen" är stranden, jag var i det "vänstra skaftet" haha.. hoppas du förstår:P

2007-02-20 @ 23:02:09
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: Jessie

åhh, det där såg verkligen härligt ut! jag skulle också vilja köra yoga, det är ju värsta skönt =)

2007-02-21 @ 15:08:57
URL: http://jessieb.blogg.se
Postat av: Lovisa

ja eller hur:D följ med nån gång, vetja, det kostar bara 20 spänn/gång!

2007-02-21 @ 20:38:21
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback