kör

Har precis haft kör i Matteus. Det var kul, men lite synd att inte Mirre kunde vara med, p.g.a stort samhäll-prov om ekonomi. Lärde mig lite av hennes alla anteckningar:P Jag, Anja och Mirre åt kalv-entrecote och potatis - mums! Sen stack jag och Anja till kören.

Nu har jag kommit hem och sitter o diskuterar med Jessie om den där jävla matteläraren. Hon låter oss aldrig räkna, så det är klart att vi inte lär oss något. Hon ska bara förklara saker. Alltid skrika och gorma, och fy bövelen vilken hemsk röst hon har. Jag får tinitus av henne, och då skojar jag inte. Hade det lite förut, men sedan hon blivit vår lärare har det konstigt nog blivit en aning värre... hmm..slump? skulle inte tro det....

nu ska jag bli glad av Amy Winehouse's härligt souliga röst i Rehab!

Kommentarer
Postat av: Karolin

vad snygg layout du har på din blogg!!! vill du lär mej?

Postat av: Jessie

coolig layout det blev till slut =)

2007-02-09 @ 22:23:35
URL: http://jessieb.blogg.se
Postat av: Lovisa

Karolin: heh.. jag håller fortfarande på o lär mig själv, jag bara prövar mig fram. Men jag kan ju alltid försöka;)
Jessie: tack:)(även om det var den förra layouten du kommenterade:P)

2007-02-09 @ 23:21:22
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback