great timing...not

När jag vaknade idag snurrade hela rummet, och när jag vände mig i sängen svartnade det för ögonen. Persiennerna blev vågiga, jag är verkligen yr alltså..
ont i halsen också. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu! Nästa vecka är sista veckan på period 2 och på svenskan är det jätteviktigt att vara med på lektionerna, eftersom vi ska göra olika moment som är viktiga för betyget på typ varje lektion... Dessutom måste jag, nu i helgen, jobba med historiaprojektet. Fast den känner jag mig mer optimistisk till nu. Har inte så mycket kvar (typ hälften, men ändå:P).

Har iallafall bokat tågbiljetter från Vansbro til Sthlm nu, det är ganska otroligt, jag åker för 145 spänn. Eftersom Lisela är 15 och jag 16 så reser jag som vuxen och hon som barn och man får ta med sig ett barn gratis:D

nu ska jag duscha och sen sätta igång med historian.
bye


Kommentarer
Postat av: Jessie

stackare, hoppas att du inte blir sjuk.... värsta bra med tågbiljetterna ju!

Postat av: Frida

hahaha, kan man göra så??? ;D shit, va kul!!

2007-02-17 @ 18:27:45
URL: http://fridays.blogg.se
Postat av: Lisella

Jajamänn jag är ett litet barn :P

2007-02-18 @ 00:05:14
Postat av: Lovisa

lisela, vi får inte glömma snuttefilten o nappflaskan på resan! haha

2007-02-18 @ 00:08:22
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback