3 lektioner kvar...

dSitter i skolan i datastugan. Frida har åkt hem, vi turas om att gå hem från skola pga sjukdom hehe... o sara är också sjuk. Synd! Jag saknar mina små sniglar....:P

Tänkte egentligen göra lite på historian innan spanskan börjar om ca 1 timme, men kom på att det var ju mycket roligare att blogga hihi xD Idag ska vi lämna in artikeln om medeltiden/renässansen på svenskan. Jag gjorde en analys på Romeo och Julia... hoppas det går bra. Försökte få in lite "humor" i den, rubriken är "Renässansens rockstjärnor".

Som sagt, nästa lektion är spanska och jag hoppas hoppas hoppas att vi får tillbaka proven som vi gjorde för ett tag sedan. Vill så gärna få MVG....:):):)
Efter spanska har vi historia då det bara ska jobbas på med arbetet *suck*. Jag kommer få plugga hela den här helgen IGEN, då vi har matteprov på onsdag.
Sista lektionen är svenska och hoppas den blir skön. Den brukar vara ganska avslappnad och flummig. Let's keep it that way.

Nu ska jag FÖRSÖKA göra historia.. bläääää

PS. Jag började förresten med en ny låt igår. Första versens text går

I'm thinking that people should think more than they do today,
then I catch myself thinking too much, it never makes sense anyway.
It's just one of those unfinished days, an unfinished song with unfinished words

och jag skiter i att jag har delvis har tagit ackorden från "Luka"
så d så!


hejdå!

Kommentarer
Postat av: Frida

keep up the good work!
you go girl!
rock on!
låten låter skitbra!
lavveleeeey [lovely] :P
puss

Postat av: Lovisa

tack desamma!:D
mår du bättre nu?
puss!

2007-02-16 @ 16:48:44
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: Frida

jag mår lite bättre nu, ja :)
pussar

2007-02-16 @ 22:08:20
URL: http://fridays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback