skoldag och julstämning

Väldigt lång dag idag. Väldigt trött dag idag. Väldigt mysig dag idag. Väldigt omväxlande dag idag.

Började med att jag glömde iPoden och vantarna hemma. - dåligt
Sen hade jag geografiprov - som gick väldigt bra tror jag! - bra
Vi hade ingen engelska! - bra
Har kommit långt på min engelskapresentation och känner på mig att det kommer bli skitbra! - skitbra!
Superäcklig lunch - dåligt
Fika med språkinriktningen - helt okej
Skrev upp mitt namn på listan över de som är intresserade av att vara i en kommitté för en "International club" i skolan - kul
Upptäckte att mina strumpbyxor är sönder - skitdåligt
Köpte nya strumpbyxor - bra
Fick tag på en bok till engelskan - bra
Upptäckte mysiga kafeet vid biblioteket, jääättefint, snäll personal och GOD kladdkaka! - underbart mysigt!
Kladdkaka är onyttigt - lite dåligt
Mötte Miriam på centralen och julhandlade - jättebra
Tittade på folk som åkte skridskor i kungsträdgården - julmys!
Middag på Pizza Hut. Underbar pizza med soltorkade tomater, oliver, ruccola och ost - himmelskt
Pappa lovade att hämta mig på stationen, han skulle ändå till jobbet. MEN han glömde mig! Han åkte direkt in till stan och när jag ringde för att undra var han var så befann han sig vid Järva Krog. Dessutom stog jag i ca 2 min med en varm buss bredvid som jag kunde ha tagit, men gick inte på eftersom jag VISSTE att jag skulle få skjuts! Men nej nej..... för min pappa glömde mig! Inga vantar hade jag heller.. så promenaden hem blev kall...
-  DÅLIGT

4 st negativa saker, och 8 stycken positiva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback