Poesi på hög nivå

Imorse fick S som sagt ischoklad av mig i present. Påhittig och spanska-plugghäst som jag är kunde jag inte låta bli att skriva ett litet julklappsrim/en dikt till paketet.

*harklar mig*

(ordagrant översatt, såklart)

Eres amable, divertida, independiente                                                        
Y por supuesto una mujer inteligente                                                           
Créeme, mis palabras son honestas                                                           
Tú eres dulce como estas                                                                               

Du är snäll, rolig, självständig
och självklart en vis kvinna
Tro mig, mina ord är ärliga
du är söt som dessa


Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha ^^ vilket gulligt julrim!

Postat av: Lovisa

hihi tack:) man gör så gott man kan

2007-12-18 @ 21:31:39
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback