nooo no es amooor, lo que tu sientes, se llamo obsesión

Igår natt gick Latin Grammy Awards och jag var tvungen att se för att se om det var någon artist jag kände igen. Jag var förvånad över hur många jag faktiskt kände till.
Precis när jag satt mig tillrätta i fåtöljen, hörlurarna var på (för att inte väcka de andra) så presenterar den töntiga rösten ett band jag älskade för några år sedan; Aventura!

Jag blev 14 igen (okej det var inte så länge sedan jag var 14, men mycket har ändå hänt sen dess) och fick världens gläderus.
Trots deras töntiga texter och videosar ( mitt i en låt säger sångaren, på fullt allvar: "I'm a bad boy") så gillar jag fortfarande dem.
Och sångaren Anthony Santos är fortfarande snygg.(han längst till höger på bilden) Så det så.


Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback