Lucia för hela slanten

Idag har klassen farit runt på olika företag och lussat. Det gick bra tror jag, även om det var lite osäkert på det första tåget tidigt på morgonen. Det sista blev iallafall väldigt bra. Mådde illa när jag kom hem eftersom man får sjukt många lussebullar...
Snart ska jag till aerobicsen. Blir första gången jag går på det passet, ska bli väldigt kul och spännande. Roligt att ha lite mer dansinspirerad träning, nu när balettakademiens kurser slutat för terminen.
Jag är så glad! Jag är inte begravd i skolarbete, har bara några spanskaord till imorgon, ingen lång "ont-i-fötterna"-repetition med Matteus, utan bara aerobics och hem och titta på film.

Förresten har jag satt upp ett nytt mål i mitt liv. (Eller ja, iallafall inom de närmaste åren); jag ska lära mig portugisiska! Så det så.
image100
 Mysbild från restaurang i New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback