Jag är nästa fröken Ur

haha skoja.. men nästan! (eller inte)

Har precis gjort en röstundersökning. Syftet är att samla ihop en massa röster från hela Sverige, som sedan smälts ihop och blir sådana röster som t.ex Fröken Ur, eller andra röststyrda tjänster.
Blev uppringd av ett nummer, läste några meningar på ett papper, typ: "Nu ska du låtsas att du talar in ett meddelenande på en telefonsvarare" och så var det en massa olika saker, typ: "Du ringer till en kund för att berätta om ett framsteg avseende uppdraget"...lite svårt.. vet inte riktigt hur man säger då, men huvudsaken var att man skulle prata iallafall. Sen skulle man prata om andra saker, till exempel beskriva hur man tar sig till ens favoritplats. Nu väntar jag bara på att belöningen, 100 kr på Åhléns, ska dimpa ner i brevlådan.

Idag var jag på vippen att skippa matten. När man har två lektioner, sen lunch och sen bara en lektion till, som dessutom är jättetråkig, är det en lockande möjlighet. Men, jag var duktig och ändrade mig och gick och åt lunch med musikare istället. Efter matten gick jag med Sandra och skulle ta bussen från stationen på andra sidan skolan (den kommer snabbare dit). Men den var ungefär en kvart försenad. Usch. Åkte hem, gjorde undersökningen, och nu är det snart dags att åka till körrepet som håller på till cirka kvart över 8.
Imorgon blir det att gå upp vid ungefär 6 för att lussa med klassen på olika företag. Ska bli mysigt. På kvällen ska jag till Friskis och Svettis på aerobics, som jag sett fram emot hela veckan, ska bli jättekul. På fredag morgon har vi ingen musik så då börjar jag 12:40... så skönt! På eftermiddagen har jag inget planerat heller...antagligen vila eftersom jag ska upp nästa morgon vid 10 (om jag får skjuts), ska ha julkonserter hela helgen med Matteus som sagt....


Kommentarer
Postat av: Annie

haha, duktig du är som gick på matten ;) Det kanske var det bästa valet trots allt.... :P

Postat av: S

Ja det var sjukt jobbigt att vänta på bussen, usch!
Jag ska också på aerobicsen imorgon! See you there :)

2007-12-12 @ 20:14:44
URL: http://sandrocas.blogg.se
Postat av: Lovisa

Ja vad kul:)!

2007-12-12 @ 20:54:55
URL: http://loolens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback