dom kallar mig den försvunne

Har precis druckit glögg och ätit en lussebulle med familjen, det var gudomligt gott! Jul snart!

Idag har jag varit på Friskis & Svettis för andra gången. Det var väldigt kul. Gick på ett medel-pass den här gången, förra veckan var jag på Bas. Det var jätteroligt och ganska tufft... men hur skönt som helst efteråt. Har en känsla av att en viss träningsvärk kommer infinna sig imorgon...Köpte ett vårterminskort där, får december månad på köpet - skitbra!

Igår var det den sista dansen och det var som vanligt skitkul. Vi gjorde en koreografi vi började på förra veckan och så körde vi igenom en gammal koreografi till Britneys "Piece of me".  Numera är man ledig på måndagskvällar.. ska bli skönt, speciellt nästa vecka då jag har geografiprov.
adjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback