back on track

Sådär, nu är man tillbaka i vardagen igen. Eller iallafall nästan. Idag är det ju den sista skoldagen innan lovet, så skönt!
Jag har precis haft muntlig engelskaredovisning. Det gick väl bra, men jag är liiite besviken. MVG-. Hon tyckte att jag tappade tråden och svävade iväg för mycket. Skit också. Men men, ett MVG är iallafall ett MVG, vare sig det är ett minus efter eller inte.

Nu har jag hål i en och en halv timme, funderar på att ta igen lite matteplugg nu. 10:30 är det rep i aulan inför julshowen, sen lunch och matte efter det. Efter skolan ska jag direkt in till stan för att ha körrep från 17-19.


Matteböckerna kallar.
hejdå


Kommentarer
Postat av: Bokbloggen

"Bara" MVG- ;)

Postat av: Lovisa

Ja, nästan lite så. "Bara" MVG-. För allt beror ju på vilka förväntningar man har innan. Det är inte så att jag tycker ett G är dåligt. Men för mig skulle jag tyckt det, eftersom jag vet att engelska är ett av mina starka ämnen. Bara man är nöjd själv så.

2007-12-20 @ 20:41:08
URL: http://loolens.blogg.se
Postat av: Frida

shit... jag vet inte ens vad jag har i engelska so far... :| läskigt...

2007-12-20 @ 22:40:54
URL: http://fridays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback